Regio Eindhoven

Administratie voor MKB

Alles zelf doen of

Uitbesteden van je administratie

Als ondernemer heb je het druk.

De economie trekt aan en dat is te merken.
Er blijft steeds minder tijd over voor de noodzakelijke administratieve werkzaamheden en de facturen stapelen zich op. En dan is er ook nog de accountant die al een paar keer heeft gevraagd wanneer je nu eindelijk je administratie hebt bijgewerkt, zodat hij binnen de daarvoor geldende termijnen de aangifte btw of aangifte vennootschapsbelasting kan doen.

Maar daarvoor ben je toch geen ondernemer voor geworden?

Ik voel mij als een vis in het water als ik je administratie op orde mag houden!
En daar word jij blij van! Toch?

Diverse mogelijkheden

Wellicht geeft wekelijks een paar uur aan administratieve hulp, je die extra vrijheid en flexibiliteit bij het zakendoen.
Iemand die al dat de papierwerk op tijd en op de juiste manier verwerkt. Dat is pas winst!

Ook voor je accountant trouwens, omdat hij de administratie op tijd en volledig aangeleverd krijgt.
Nog een voordeel is dat je zelf meer ruimte in je agenda krijgt om te doen waar jij goed in bent,
waardoor jij jouw bedrijf weer verder kan laten groeien.

N

Huur O&I in

De werkzaamheden die ik voor je kan doen zijn:

  • verwerken van inkoopfacturen
  • verwerken van alle losse bonnetjes
  • verwerken van verkoopfacturen
  • koppelen en verwerken van bankmutaties
  • het creëren van overzicht in de administratie
  • zorgen dat debiteuren sneller betalen
  • kwartaalaangifte van de BTW

De kosten hiervan zijn afhankelijk van hoe uitgebreid de administratie is en welke taken je uit wil besteden. Neem direct contact op om dit samen te bespreken.

 De systemen waar ik bekend mee ben zijn Snelstart, Yuki,  Exact Online en Unit4.

"Denk je dat je onze administratie op orde krijgt?"

Dat weet ik wel zeker!
Testimonials

Wat anderen zeggen

Linda spreekt de taal op de vloer, weet iedereen op de juiste manier alle betalingen aan te leveren bij haar – in een complexere stichting-structuur. Omdat zij ook de taal spreekt van een accountant, werken deze twee naadloos samen. Met als gevolg meer efficiëntie, meer grip op cijfers en minder kosten in onze organisatie. Een aanrader!
Maarten Molenaar

Possibilize

Wij hebben heel prettig met Linda samengewerkt. Linda is serieus, goed in haar werk en verdiept zich goed in de werkzaamheden en de klant.

Qua persoonlijkheid is Linda een aardig persoon die heel goed kan samenwerken.

Jack Koning

Smart Tax & Accounting

We hebben een aantal jaren met Linda gewerkt, tot grote tevredenheid. Altijd een snel antwoord en een goede uitleg, zelf over de meest ingewikkelde zaken. De activiteiten zijn vorig jaar overgegaan naar een bedrijf op Malta anders werkten we nog altijd met O & I.
Michel Janssen

Flue Pipes International BV

Administratiekantoor O&I   –   KvK 62675753   –  © 2018 PINK webdesign –  fotografie: Wyds.nl – Privacyverklaring